Applicazione di pressa idraulica composta

Applicazione di pressa idraulica composta

Cù a dumanda cuntinuu di u mercatu è u sviluppu rapidu di l'industria di l'automobile aerospaziale, per adattà à a cumpetizione di u mercatu, sò generalmente apparsu plastichi rinfurzati cù fibra di vetru, plastichi d'alta resistenza è altri prudutti;duvuta à i vantaghji di costu moderatu, ciculu di fabricazione cortu, è prucessu simplice, sò rapidamente è largamente utilizati.À u listessu tempu, l'industria di l'applicazioni cresce ancu rapidamente.

Ci sò parechji tippi dimateriali cumposti.Attualmente, i materiali compositi largamente utilizati in a stampa di stampa idraulica in u mercatu includenu fibra di vetru, fibra di carbonu, fibra di basalt è altri materiali principali.
A stampa idraulica hè principarmenti rispunsevuli di u prucessu di mudificazione in u prucessu di produttu, utilizendu diversi tipi di stampi per furmà per mezu di alta pressione è termoindurente.Sicondu diversi muffa è formulazioni di prudutti, i prudutti cumposti di diverse forme, culori è forze sò fabbricati.

A macchina formatrice di materiale compositu di tipu di quadru cuncepita da ChengduZhengxi HydraulicCumpagnia hà principarmenti i vantaghji di alta efficienza, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, precisione è stabilità, etc. Adopta guida à ottu lati, cuntrollu di precisione servo, posizionamentu rapidu 0.01mm, è cuntrollu di pressione in 0.2%, stabilità forte, bassa rata di scrap. , furmà prudutti veloci, attualmente in u mercatu per esse ricunnisciutu da parechji prufessiunali di l'industria, è vindutu cù successu à l'Europa.

Mme Serafina 008615102806197


Tempu di Postu: Apr-27-2022