BMC Composite Materiale Leakage Board Board

BMC Composite Materiale Leakage Board Board

Tavola di fughe di manure di materiale compositu (un novu tipu di pavimentu per case di porchi in splutazioni di porci) hè stata successivamente venduta in Guangdong, Fujian, Jiangxi, Anhui, Guangxi, Henan, Hubei, Jiangsu, Shandong, Hebei, Hunan, Shaanxi, Sichuan, Guizhou. , Yunnan, Shanxi, Inner Mongolia, Jilin, Liaoning, Heilongjiang, Ningxia, Qinghai, Chongqing, Zhejiang, Gansu è altre pruvince è cità in l'applicazioni di splutazioni di suini muderni à grande scala, stu pianu usa principalmente resina insaturata, agenti di retrazione bassa è altre fibre. materiali cù scheletru d'acciaio filettatu Un novu tipu di bordu di fughe di manure pressatu.Hà e caratteristiche di alta forza, senza danni à a tetta, senza danni à u trottu di u porcu, senza assorbimentu d'acqua, resistenza à a corrosione à l'acidu, senza invechjamentu, senza manure appiccicosu, pulizia faciule, senza bisognu di travi, pesu ligeru è trasportu convenientu.Ci sò dui tipi di tippu di gusset è di tipu flat, chì ponu scuntrà tutti i tipi di bordu di fuga di lettu di scrofa, tavula di fuga di penna di parto di scrofa, tavola di fuga di casa di cinghiale, tavola speciale di porcu da ingrassà, tavola di fuga di gabbia di porcellini, limite A dumanda di i tavulini di perdite di sterco in a penna hè a prima scelta per i tavulini di perdite di sterco in l'equipaggiu di allevamentu di porcu in u futuru.

Features

Stu pruduttu hè un novu tipu di materiale sinteticu cù resina insaturata cum'è matrice, carbonate di calciu ligeru cum'è riempimentu, fibra di vetru rinfurzata, è una varietà di additivi è pigmenti sò mischiati uniformemente., A causa di a formula raghjone, a tecnulugia avanzata, a facilità di formatura è a cuntrazione di u modellu bassu, l'alta precisione dimensionale, una bona prestazione di trasfurmazioni è altre caratteristiche, i so prudutti anu un bonu insulamentu elettricu, ritardante di fiamma è forza meccanica, preservazione di u calore, rendiment di dissipazione di calore hè bonu, Pò esse appiicatu à diversi travaglii di disinfezione è hà i vantaghji di u pesu ligeru, pianu è lisu, senza currusioni, senza invechje, senza ferite à u pede, senza ferita in tettine, facilità d'installazione, strata anti-skid, prezzu bassu, etc. fuga più ideale per i futuri allevamenti di suini.Cose u pianu.

 

1. High forza: U pruduttu adopra cimentu d'alta qualità è hè ragiunate cumminatu cù parechji additivi di béton per fà a forza di béton sopra C40, è u so spettaculu hà i vantaghji di resistenza à l'usura, resistenza à a corrosione, resistenza à a penetrazione, etc. saldati puntu da puntu da a tecnulugia di saldatura per aumentà a perdita di capacità di manure Plate bearing.A capacità portante tutale di ogni piastra hè 1000 kg, è ogni striscia unica porta 400 kg (in riferimentu à a grande piastra d'orifiziu), è hè solu necessariu di sustene i quattru cantoni di a piastra durante a stallazione.

 

2. Risparmiu d'acqua: A dimensione di u spaziu di u tavulinu di manure chì filtra hè raghjone cuncepitu, i cantoni di i buchi sò in forma d'arcu, è i trotti ùn sò micca danatu., è risparmià soldi, è più impurtante, riduce a carica di u trattamentu di l'acqua.

 

3. Aumentà i benefici ecunomichi: A casa di porcu custruita cù u bordu di manure di fuga di cimentu pò cuntrullà in modu efficace a temperatura, l'umidità è i gasi dannosi di a casa di porcu.Certificatu da l'esperti, a temperatura alta in l'estiu (in dui simani di Futian) pruvucarà un severu stress di calore à i porchi.A casa di porcu altu-lettu custruita cù fughe di manure board solu bisognu di apre i finestri di u pianu in l'estiu, è u ventu pò rinfriscà da u fondu à a cima, chì risolve a perdita ecunomica chì i porchi ùn manghjanu micca per longu quandu a temperatura hè alta. veranu.In l'invernu, quandu a temperatura hè bassa, un dispositivu di riscaldamentu d'acqua hè stallatu sottu à u pianu di fuga di manure.A temperatura aumenta rapidamente, è a casa di porcu hè secca è cunfortu, chì hè favurevule à u crescita di i porchi.

 

A pratica hà dimustratu chì l'allevamentu di porchi nantu à u pavimentu cù fughe di manure, ancu s'è l'investimentu una volta aumenta u costu di circa 100 yuan per metru quadru, pò ghjucà un rolu assai bonu in a riduzione di u rapportu di l'alimentazione di porcu, aumentendu u ritmu di crescita. è riducendu e malatie respiratorie è e malatie cervicitis.L'effettu preventivu di crià dui lotte di porchi pò ricuperà u costu.

 


Tempu di post: 26-mar-2022