Cumu operate a pressa idraulica di quattru culonne per riduce u rumore

Cumu operate a pressa idraulica di quattru culonne per riduce u rumore

L'elementi essenziali di u prucessu di funziunamentu idraulicu di i trè-ravi è quattru-colonnapressa idraulicasò cunnisciuti da tantu tempu:

1. Determinà a perdita di putenza è l'aumentu di a temperatura di u sistema idraulicu.Se a perdita hè grande è a temperatura aumenta, affettarà u funziunamentu normale di u sistema.A causa deve esse analizata è misure deve esse pigliatu per risolve u prublema.

2. A pressa idraulica pò detect forza, adjustability di vitezza è corsa, è upirari reliability.Se si trova un prublema, deve esse currettu in u tempu.

3. Per u sistema idraulicu, i paràmetri di travagliu di ogni ciculu di travagliu è e diverse azzioni chì custituiscenu u ciculu, cum'è a forza, a vitezza, l'accelerazione, i punti di iniziu è di fine di u colpu, u tempu per ogni azzione, è u tempu tutale di u colpu. ciculu sanu, etc. Adjusting à u valore currettu pò fà u sistemu ottene un ciculu di travagliu currettu è affidabile.

4. Records testu di u funziunamentu di stampa idraulica è debugging.Dopu l'appruvazioni, u schedariu tecnicu di l'equipaggiu hè inseritu cum'è a basa tecnica originale per u mantenimentu di l'equipaggiu, chì ghjoca un rolu assai impurtante in a diagnosi di difetti di a stampa idraulica.

5. U persunale chì ùn capisce micca u funziunamentu strutturale o e prucedure di u funziunamentu di a pressa idraulica ùn hè micca permessu di inizià a macchina senza auturizazione;durante u funziunamentu di a pressa idraulica di quattru culonne, a macchina ùn deve esse inspeccionata è aghjustata;quandu a stampa idraulica di quattru culonne trova una fuga d'oliu seriu o altre cundizioni anormali (cum'è operazione inaffidabile, rumore, etc.) Vibrazione, etc.), ferma l'analisi di a causa, pruvate d'eliminà a causa, è ùn mette micca in produzzione. cù a malatia.

6. Ùn overload o superà l'eccentricità di a pressa idraulica di quattru culonni, è ùn supere micca u colpu di u slider.Un ricordu caldu da i pruduttori di presse idrauliche à trè fasci è quattru culonne, l'altezza di clamping ùn deve esse menu di 600 mm.A messa in terra di l'equipaggiu elettricu di a pressa idraulica hè ferma è affidabile: finisce u travagliu: mette u slider di pressa idraulica in a pusizione bassa.

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021