Considerazioni principali per a macchina di stampaggio di cumpressione di pezzi d'auto SMC

Considerazioni principali per a macchina di stampaggio di cumpressione di pezzi d'auto SMC

1. Tunnage di l'equipaggiu

Quandu selezziunate u prucessu di mudificazione di i prudutti compositi SMC / GRP, u tunnellu di a pressa idraulica (stampa di stampa) pò esse sceltu secondu a pressione unità chì u pruduttu porta u minimu.Per i prudutti eccentrici o prudutti cù dimensioni di grande prufundità induve u materiale di formatura hà bisognu di scorri lateralmente, u tunnellu di a stampa pò esse calculatu secondu a pressione unità di l'area prughjettata di u pruduttu finu à 21-28MPa.


2. Press apertu altu
L'altezza aperta di stampa si riferisce à a distanza media da u puntu più altu di u fasciu trasversale mobile di a stampa à a superficia di travagliu.Permacchina di formatura di cumpressione di materiale cumpostuA scelta di apertura hè generalmente 2-3 volte più grande di l'altezza di u moldu.
3. Press stroke
Press stroke si riferisce à a distanza massima chì u fasciu mobile di a stampa pò spustà.Per materiale compositumacchina di stampa di compressionea scelta di u colpu cum'è l'altezza di u muffa 500 mm, l'apertura di stampa scegliemu 2,5 volte l'altezza di u muffa di 1250 mm, allora a nostra corsa di l'equipaggiu ùn deve esse menu di 800 mm.
4. Press size worktable
Per i presse di picculi tonnellate o prudutti chjuchi, a tavola di stampa pò esse selezziunata secondu a dimensione di u moldu.À u listessu tempu, i lati manca è destra di a stampa sò più grande di a dimensione di u moldu da 300 mm da una parte, è e direzzione di fronte è di daretu sò più grande di 200 mm.Se una stampa di grande tonnellata o un pruduttu grande hè pruduttu è esige parechje persone per aiutà à sguassà u pruduttu, e dimensioni extra di a persona chì entra è esce da a tavola di stampa deve esse cunsiderata.
5. Accuracy di stampa worktable
Quandu u tonu massimu di a stampa hè appiicata uniformemente à 2/3 di l'area di a tavula, quandu u fasciu mobile è a tavola di stampa sò supportati nantu à u supportu di quattru cantoni, u parallelismu hè 0,025 mm / m.


6. A crescita di pressione
Quandu a pressione aumenta da zero à u tonu massimu, u tempu necessariu hè generalmente cuntrullatu in 6s.
7. Vitezza di stampa ordinariu
In circustanze nurmale, a stampa hè divisa in trè vitezza: a veloce veloce hè generalmente 80-150mm / s, a velocità lenta hè generalmente 5-20mm / s, è a corsa di ritornu hè 60-100mm / s.
8. Zhengxi pressa idraulica vitezza
A vitezza di u funziunamentu di a stampa influenza direttamente a pruduzzioni di u pruduttu.A causa di l'aumentu di a pruduzzione di u produttu è a riduzzione di a quantità residuale di u produttu, oghje a cumpagnia Zhengxi sviluppa è aghjusta a velocità operativa di u pruduttu.pressa di stampa composita.
A velocità operativa di a nostra stampa hè divisa in cinque velocità:veloce 200-400 mm / s, lento 6-15 mm / s, pressendu (pre-compressione) vitezza 0,5-5 mm / s, velocità di apertura di u moldu 1-5 mm / s, A velocità di ritornu hè 200-300 mm / s. Attualmente, e cinque velocità operative mature di e presse di a cumpagnia aumentanu micca solu a pruduzzione di i prudutti di i clienti, ma l'ajustamentu di a velocità faciule d'utilizazione pò ancu eliminà i difetti di u produttu.
In seguitu, aghjustemu a tabella di paràmetri di a macchina di stampa di a nostra cumpagnia per a vostra riferenza.

 

 


Tempu di post: May-06-2021