Applicazione è vantaghji di a pressa idraulica

Applicazione è vantaghji di a pressa idraulica

U prucessu di furmazione di l'idrossi hà una larga gamma di applicazioni in l'industria di l'automobile, l'aviazione, l'aerospaziale è l'industria di pipeline, principarmenti adattati per: longu l'asse di i cambiamenti di cumpunenti longu a sezione circular, rettangulare o speciale parti strutturali cave, cum'è u sistema di scarico di l'automobile speciale. pipa in forma;Quadru cavu di sezione non-circulare, cum'è u supportu di u mutore, u supportu di u pannellu di strumenti, u quadru di u corpu (circa 11% ~ 15% di a massa di u veiculu);L'arbureti cavu è i raccordi di tubi cumplessi, etc.. I materiali adattati di u prucessu di furmazione di l'idro includenu l'azzaru di carbonu, l'acciaio inossidabile, l'alia d'aluminiu, a lega di ramu è a lega di nichel, ecc.Principalmente per a fabbrica di parti di l'automobile, a fabbrica di l'elettronica, a fabbrica di l'apparecchi elettrici, a pianta di trattamentu termicu, a fabbrica di pezzi di veiculi, a fabbrica di ingranaggi è a fabbrica di pezzi di aria condizionata.

L'equipaggiu hè particularmente adattatu per a curvatura, a furmazione, a flangiatura è altri prucessi di parti di carica centrale cù un dispositivu buffer punching.È pò ancu esse usatu per u prucessu di punching è blanking, chì hè a prima scelta di l'industria di u trasportu, l'industria di i vasi di pressione, l'industria chimica è altre industrii.

Pò esse usatu per e parti di lamiera di u prucessu di formatura, torsione, curvatura è stampatura, è pò ancu esse aduprata per u prucessu di pressa generale secondu i bisogni di l'utilizatori per aumentà u buffer di punching, punching, workbench mobile è altri dispositi.In più di esse aduprate per a forgiatura è a pressa, a pressa idraulica di trè fascii è di quattru colonne pò ancu esse aduprata per a rettificazione, pressa, imballaggio, presse blocchi è piastre, etc.

Pò esse ancu usatu in a furmazione di parti assiali, u prufilu di calibrazione, retenzione, prucessu di stallazione è parti di foglia, stampatura, piegatura, argumentazione, mudellu di stereotipi, stiramentu, pressa di materiali di plasticità, cum'è punching, piegatura, flangiatura. assignations stretch magre, è pò ancu fà calibrazione, equipaggiu di prissioni, prudutti di plastica è prudutti in polvere funziunamentu funziunamentu.Hè ancu chjamatu pressa idraulica universale per via di a so larga gamma di applicazioni.

 

In cunfrontu cù u prucessu di stampa tradiziunale, u prucessu di furmazione di l'idro ha vantaghji tecnichi è ecunomichi evidenti in riducendu u pesu, riducendu u nùmeru di pezzi è stampi, migliurà a rigidità è a forza, riducendu i costi di produzzione è cusì.Hè stata applicata sempre più in u campu industriale, in particulare in l'industria di l'automobile.

In l 'industria automobilistica, aviation, aerospace è altri campi, riducendu massa strutturale à salvà energia in u funziunamentu hè una persecuzione-longu termine di u scopu di u populu, hè dinù unu di i tendenzi di u sviluppu di tecnulugia manifattura avanzata.Hydro forming hè una tecnulugia di fabricazione avanzata per una struttura ligera.

Hydro forming hè cunnisciutu ancu com'è "formazione alta pressione internu", u so principiu di basa hè di pipa cum'è billet, in u tubu applicazione interna di liquidu ultra-alta pressione à u stessu tempu, i dui estremità di u billettu tubu esercite spinta assiale, alimenta. .Sutta l'azzione cumuna di dui tipi di forze esterne, u materiale di u tubu hè plasticu deformatu, è infine si adatta à u muru internu di a cavità di u moldu, è a forma è a precisione di e parti cave risponde à i requisiti tecnichi.

 

 

 


Tempu di Postu: 14-Mar-2022