Prucessu di Cumpressione di 1000 Tons Fibra di Carboniu Composite Forming Press Hydraulic

Prucessu di Cumpressione di 1000 Tons Fibra di Carboniu Composite Forming Press Hydraulic

I fibri di carbone sò principalmente una fibra speciale composta da elementi di carbone, chì varieghja secondu u tipu di carbone, in generale 90% o più.Fibre di carbone anu caratteristiche di i materiali di carbonu generale cum'è a resistenza à a temperatura alta, l'attrito, a conduttività, a conduttività termale, a resistenza à a corrosione, ma in diverse, a so forma hà una anisotropia significativa, dolce, pò esse machinata in diverse U tessulu, mostra una alta forza longu. a direzzione di l'assi di fibra.A proporzione di fibre di carbone hè chjuca, cusì ci hè una alta intensità specifica.

I fibri di carbone sò fatti di fibri chimichi cumplicati chì anu un altu carbonu, chì ùn sò micca fusi durante u trattamentu termale, è hè preparatu da u trattamentu d'ossidazione stabilizzante termale, carbonizazione è grafitizazione.I composti di fibra di carbonu (CFRP) anu una forza alta, una rigidità alta, una durezza alta, una resistenza à a corrosione, un altu ammortizzamentu, etc., chì ponu migliurà assai a vita di l'automobile, l'efficienza di carburante è a sicurità, sò stati ricunnisciuti com'è a luce ideale in u industria di l'automobile.Materiali quantizzati.

1000 tunnellate di struttura di stampa idraulica chì formanu fratture in fibra di carbone hè:

(1) Disegnu di struttura di ottimisazione di computer, struttura di a macchina, simplice, ecunomica, pratica.

(2) U cuntrollu idraulicu usa un sistema integratu di valvola di tappa, operazione affidabile, longa vita di serviziu, picculu impattu idraulicu, è riduce a linea di cunnessione è i punti di fuga.

(3) Sistema di cuntrollu elettricu indipendente, travagliu affidabile, ughjettivu, mantenimentu convenientu.

⑷ U buttone hè adupratu per u cuntrollu cintrali, cù trè modi di funziunamentu, operazione manuale è semi-automatica.

⑸ Da a selezzione di u pannellu di operazione, a durazione pò esse realizata, è i dui prucessi di furmazione sò fissi, è ci hè una funzione di mantene u ritardu di pressione.

A pressione di travagliu di u slider, u viaghju veloce di carica veloce è lentu-processatu pò esse aghjustatu secondu u prucessu.

1000 tunnillati di stampa idraulica di stampa composita di fibra di carbonu: Pigliate a preformazione di fibra di carbonu trà i stampi superiori è inferiori, mettendu u moldu in u stadiu di stampatura idraulica dopu chì u moldu hè sigillatu, è dopu una stampa idraulica stampata dedicata per un certu periodu di tempu.Alta temperatura è prissioni rende a resina, prepreg, poi caccià u pruduttu di fibra di carbone da a pressa calda.Stu prucessu di furmazione hà alta forza, alta precisione, qualità di luce, bassu impattu ambientale, chì hè benefica à u batch, è hè adattatu per a produzzione voluminosa è standardizzata.

U prucessu di muffa hè di ghjunghje articulu da plasticizing, flussu è chinu di cavità, curing resina, è altre tappe differente di solidificazione resina.Duranti u flussu di cumposti termoplastici rinfurzati in fibra di carbonu, micca solu i flussi di resina termoplastica, ma scorri ancu cum'è a fibra di carbone di u materiale di rinforzu, cusì a pressione di furmagliu di u prucessu di furmagliu modellatu hè più altu ch'è quellu di altri metudi di prucessu, appartene à alta. stampatura di pressione.Hè bisognu di pressa idraulica chì pò esse cuntrullata à a pressione, è di stampi metallichi d'alta forza, alta precisione è resistenti à a temperatura alta.

A pressa idraulica di 1000 tunnellate di fibra di carbonu compositu di stampaggio hè principalmente aduprata per stampà un prucessu di pressa per risponde à i requisiti di u prucessu di suppressione.A temperatura di l'attrezzatura, u tempu di curazione, a pressione, a velocità hè conforme à e caratteristiche di u prucessu di i materiali SMC / BMC;aduprà u cuntrollu PLC, operazione faciule, paràmetri di travagliu regulabili;Sistema di cuntrollu, fast down, segmentation, compression, segmentation, work, pressure, slow mold, fast return, slow release, fast top, open out, fast return and other actions È a temperatura pò esse più cuntrullata.

Pò esse vistu chì u prucessu di suppressione di a pressa idraulica di 1000 tunnillati di fibra di carbonu compositu hè fattu da u modellu, è a pezza stampata hà e caratteristiche di resistenza à a corrosione, forma rapida, cunsumu d'energia è risparmiu d'energia.

 

Mme Serafina

Tel/Wts/Wechat: 008615102806197

nutizie (1)

 


Tempu di Postu: Apr-23-2021