Cumu sò fatti i coperchi di pomi compositi d'alta resistenza?

Cumu sò fatti i coperchi di pomi compositi d'alta resistenza?

A tappa di tappa di materiale compositu hè una spezia di tappa d'ispezione, è e so caratteristiche sò spiegate: a tappa d'ispezione hè cumposta da un certu prucessu chì usa polimeru cum'è materiale di matrice, aghjunghjendu materiali di rinforzu, riempitivi, etc.
In fatti, a tappa di tappa di resina (chjamata ancu tappa d'ochju di plastica rinfurzata di fibra di vetru polimeru / tappa di tappa di materiale compositu) hè un tipu di tappa di tappa chì usa fibra di vetru è i so prudutti (tela di vetru, cinta, feltro, filatu, etc.) cum'è rinforzu. materiali è resina sintetica cum'è materiale di matrice.Hè custituitu di resina di poliester insaturatu, fillers, iniziatori, addensanti, additivi à bassa shrinkage, agenti di muffa di film, pigmenti è materiali di rinfurzà, etc., è dopu hè un novu tipu di pruduttu di coperta bè chì hè stampatu à alta temperatura.
Trà i materiali aghjuntu, i materiali rinfurzati di fibra (tela di vetru, cinta, feltru, filatu, etc.) sò i principali, chì sò carattarizati da una piccula gravità specifica, una grande forza specifica è un modulu specificu.Per esempiu, u materiale cumpostu di fibra di carbonu è resina epossidica, a so forza specifica è u modulu specificu sò parechje volte più grande di quelli di l'acciaio è di l'alia d'aluminiu, è hà ancu una stabilità chimica eccellente, resistenza à l'usura è antifrizione, autolubrificante, resistenza à u calore, resistenza à a fatigue, resistenza Creep, riduzzione di u rumore, insulazione elettrica è altre proprietà.U cumpostu di fibra di grafite è resina pò ottene un materiale cù un coefficient di espansione quasi uguali à zero.Una altra caratteristica di i materiali rinfurzati in fibra hè l'anisotropia, cusì l'arrangiamentu di e fibre pò esse designatu secondu e esigenze di forza di e diverse parti di u pruduttu.I cumposti di matrice d'aluminiu rinfurzati cù fibre di carbonu è fibre di carburu di siliciu ponu sempre mantene una forza è un modulu abbastanza à 500 ° C.
I coperchi di pozzi compositi ponu esse divisi in BMC è SMC secondu a dumanda di u mercatu, diversi prucessi di produzzione è materiali:
I materiali BMC (DMC) sò cumposti di formatura in massa.Hè spessu chjamatu compostu di poliester insaturatu in massa in Cina.A materia prima principale hè un prepreg cum'è pasta chì hè cumplettamente mischju da GF (fibra di vetru chopped), UP (resina insaturata), MD (filler) è diversi additivi.I materiali DMC sò stati utilizati prima in l'antica Germania Occidentale è in u Regnu Unitu in l'anni 1960, è dopu sviluppati in i Stati Uniti è in u Giappone in l'anni 1970 è 1980, rispettivamente.Perchè u cumpostu di formatura in massa BMC hà eccellenti proprietà elettriche, proprietà meccaniche, resistenza à u calore, resistenza à a corrosione chimica, è si adatta à diversi prucessi di stampaggio, pò risponde à i requisiti di prestazione di diversi prudutti, è hè largamente utilizatu in a fabricazione di l'automobile, u trasportu ferroviariu, l'accessori di custruzzione. , prudutti meccanichi è elettrici è altri campi.
I composti SMC sò cumposti di stampa di fogli.E materie prime principali sò cumposti da GF (filatu speciale), UP (resina insaturata), additivu à bassa ritirata, MD (filler) è diversi ausiliari.Hè apparsu prima in Auropa à l'iniziu di l'anni 1960, è versu u 1965, i Stati Uniti è u Giappone anu sviluppatu successivamente stu craft.In a fini di l'anni 1980, u mo paese hà introduttu linee di produzzione SMC avanzate straniere è prucessi di produzzione.I materiali compositi SMC è i so prudutti stampati SMC anu eccellenti proprietà d'insulazione elettrica, proprietà meccaniche, stabilità termica è resistenza à a corrosione chimica.Dunque, a gamma di applicazioni di i prudutti SMC hè abbastanza cumuna.A tendenza di u sviluppu attuale hè di rimpiazzà i materiali BMC cù cumposti SMC.
Avà l'appiecazione di i nostri tappi in resina ghjoca un grande rolu in a nostra vita, è i tappi in resina si distinguenu per via di a so funzione autopulizia.
L'usu di tappe di tappi di resina nantu à a strada hà e caratteristiche di insulazione, senza rumore, senza valore di riciclamentu è anti-furtu naturali.Hè insustituibile per i tappi di ghisa.
U cupertu di a tappa di resina hè fatta da un prucessu di moldura unicu, chì face chì a cità pare nova.A vita di serviziu hè basicamente 20-50 anni.U coperchiu di tombinu cumpostu di resina furmatu da stampatura à alta temperatura hà i vantaghji di u pesu ligeru è di alta resistenza, una resistenza eccellente à a fatigue è a sicurità di danni.Havi i vantaghji di una forma simplice, un rumore bassu di macinazione, una bona resistenza à a corrosione chimica, una bona resistenza à l'acidu è l'alkali è una bella apparenza, è i contaminanti in l'acqua di scarico sò più ridotti.
Avà nantu à u mercatu, i coperchi di manhole pruduciuti da parechji fabricatori di tappi di tappi compositi sò fatti di materiali diffirenti, ma parechje caratteristiche sò simili:
1. Forte prestazione anti-furtu: i tappi di manhole composti sò generalmente fatti di resina insaturata, fibra di vetru è altri materiali attraversu un prucessu di produzzione speciale, è i prudutti ùn anu micca valore di riciclamentu.U rinforzu ùn hè micca cusì faciule.
2. Vita di serviziu: Per mezu di l'usu di resina d'altu rendiment, fibra di vetru è formula di prucessu di produzzione speciale, hè assicurata a penetrazione di u cupertu bè compostu in a fibra di vetru, è l'aderenza trà i dui hè assai rinfurzata, perchè u materiale. ùn serà micca dannatu sottu l'azzione di carica ciclica.U dannu internu si trova, assicurendu cusì a vita di serviziu di u pruduttu è i stessi vantaghji di l'altri tappi di manhole composti di resina, eliminendu in modu efficace u svantaghju di una scarsa aderenza.
3. Resistenza à a temperatura alta / bassa temperatura, un bonu rendimentu d'insulazione è una forte resistenza à a corrosione: u pruduttu hè resistente à a corrosione, micca tossicu è innocu.Nisun additivu di metalli.Pò esse usatu in lochi cumplessi è cambianti, duri è esigenti.I coperchi di tappi pruduciutu da i fabbricanti di tappi compositi Bester sò stati testati da l'istituzioni di teste autoritarii naziunali pertinenti, è anu una resistenza evidente à l'acidu è l'alcali, a resistenza à a corrosione, l'anti-invecchiamento è parechji altri indicatori chì rispondenu à i standard di qualità di u produttu.
4. Bellu è praticu, high-grade: secondu à i bisogni di i clienti high-end, pudemu fà LOGO cumplessu è una varietà di culori nantu à a superficia di a stessa manhole cover design persunalizatu, cusì chì u mudellu hè dilicatu, u culore hè luminoso è chjaru.Sicondu i bisogni di u cliente, pò esse fattu in parechje apparenza di petra imitazione è culori chì sò listessi cum'è diversi pavimenti di petra.
5. Forte capacità portante: U fondu adopta una struttura di disignu speciale, è a fibra di rinforzu cuntinuu utilizata hè fatta di materiale per assicurà chì a fibra è a tela di fibra di vetru sò integrate, per chì u pruduttu hà una certa capacità portante.
6. Prutezzione di l'ambiente, antiscivolo, bassu rumore: a tappa di u manhole ùn slip dopu chì a vittura hè rotolata, è ùn ci sarà micca u rumore di l'arechja avversu è a contaminazione.
Quandu si stallanu una cuperta di manhole compositu, seguitate questi quattru passi:
1. Prima di a stallazione, a fundazione di a tappa di u manhole deve esse pulita è ferma, è u diametru internu, a longu è a larghezza deve esse determinata secondu a dimensione di a tappa di u manhole.
2. Quandu si stallanu u cupertu di u puzzicheghju cumpostu nantu à a strada di cimentu, attente à a masoneria di u pozzu deve esse versatu cù u cimentu, è un anellu di prutezzione di cimentu deve esse stabilitu nantu à a periferia per u mantenimentu per circa 10 ghjorni.
3. Quandu si stallanu cuperti di manhole cumposti nantu à u pavimentu d'asfaltu, l'attenzione deve esse pagata per evitari chì i machini di custruzzione rotulanu direttamente a tappa di u pozzu è u sediu bè per evità danni.
4. Per mantene a bellezza di a tappa di u manhole è a grafia chjara è u mudellu, fate cura di ùn stain the manhole cover when pouring asphalt and ciment on the road surface.
percorsu di sviluppu:
(1) A so forza hè a seconda solu à quella di i tappi di petra plastica.Pò purtà più di 40 tunnellate di veiculi.
(2) U so spettaculu cumpletu hè trà a tappa di petra-plastica è a tappa di u cimentu, chì hè megliu cà quella di u béton;pò ièssiri usatu in occasioni cù esigenze tecnichi altu per i tappi di manhole.
(3) U so vantaghju eccezziunale hè chì ùn usa micca u rinforzu di scheletru d'acciaio, ma hè rinfurzatu cù compostu di fibra di vetru, chì appartene à i prudutti di u tipu GRC.Dunque, hà u vantaghju di esse micca affettatu quandu u prezzu di l'azzaru cuntinueghja à cresce.Perchè ùn cuntene micca un pocu di ferru, hè più anti-furtu di petra plastica di petra è coperchi di cimentu di cimentu.
(4) A so vitezza di curazione hè parechje volte più veloce di quella di u cimentu di fibra, è pò esse demolded in 8 ore.S'ellu hè pruduttu in trè turni, pò esse demolded trè volte in 24 ore.Ancu s'è a quantità di muffa hè più di quella di plastica di petra, hè solu 1/6 di a tappa di u cimentu di fibra di cimentu.Puderà ancu riduce l'investimentu di muffa.Cù una pruduzzione annuale di 10.000 setti di tappi di tappi, solu 10 set di stampi sò richiesti.
(5) U cupertu di manhole compostu hè ideale, più avanzatu, è incomparable cù altre muffa (cum'è muffa di gomma, muffa di plastica, muffa di plastica rinfurzata di fibra di vetru).
(6) In u migliuramentu cuntinuu è l'aghjurnamentu di a tappa di a tappa composta, diversi indicatori anu superatu u standard di l'industria di u Ministeru di a Custruzzione, è in fondu righjuntu u standard di qualità di l'industria di a tappa di u mo paese.

Ms.Serafina +86 15102806197


Tempu di Postu: Apr-23-2022