Status d'applicazione è direzzione di sviluppu di FRP / materiali compositi in l'industria di l'automobile

Status d'applicazione è direzzione di sviluppu di FRP / materiali compositi in l'industria di l'automobile

Pressa idraulica di stampaggio SMC

Cum'è un materiale liggeru impurtante perautomobilirimpiazzà l'azzaru cù u plasticu,FRP/materiali compositisò strettamente ligati à u risparmiu energeticu di l'automobile, a prutezzione di l'ambiente è a sicurità.L'usu di plastica / materiali cumposti rinfurzati cù fibra di vetru per a fabricazione di cunchiglie di carrozzeria di l'automobile è altre parti cunnesse hè unu di i modi più efficaci per rende l'automobile ligera.

Siccomu a prima vittura FRP di u mondu, a GM Corvette, hè stata fabbricata cù successu in u 1953, FRP / materiali compositi sò diventati una nova forza in l'industria di l'automobile.U prucessu tradiziunale di lay-up di a manu hè adattatu solu per a produzzione di picculi spostamenti, è ùn pò micca risponde à i bisogni di u sviluppu cuntinuu di l'industria automobilistica.

A principiu di l'anni 1970, per via di u sviluppu successu dimateriali SMCè l'appiecazione di a tecnulugia di mudificazione meccanizzata è di a tecnulugia di rivestimentu in-mold, u tassu di crescita annuale di FRP / materiali cumposti in l'applicazioni di l'automobile hà righjuntu u 25%, diventendu u primu in u sviluppu di i prudutti di l'automobile FRP.un periodu di sviluppu rapidu;

À l'iniziu di l'anni 1990 di l'anni 1920, cù a crescente dumanda di prutezzione di l'ambiente, ligeri è risparmiu d'energia, i materiali compositi termoplastici rapprisentati daGMT (materiale compositu termoplasticu rinfurzatu cù fibra di vetru) è LFT (materiale compositu termoplasticu rinfurzatu cù fibre longu)sò stati ottenuti.Hè sviluppatu rapidamente, è hè principarmenti utilizatu in a fabricazione di parti strutturali di l'automobile, cù un tassu di crescita annuale di 10-15%, chì mette in un secondu periodu di sviluppu rapidu.Cum'è l'avanti di novi materiali, i materiali compositi sò gradualmente rimpiazzà i prudutti di metalli è altri materiali tradiziunali in i pezzi di l'auto, è anu ottinutu effetti più ecunomichi è sicuri.

 

I pezzi d'auto FRP/composite sò principalmente divisi in trè categorie:parti di u corpu, parti strutturali è parti funziunali.

1. Parti di u corpu:cumpresi corpi di corpu, tetti duri, sunroofs, porte, griglia radiatore, riflettori faro, paraurti frontale è posteriore, etc., oltri parti interni.Questa hè a direzzione principale di l'applicazione di FRP / materiali cumposti in l'automobile, principalmente per risponde à i bisogni di design simplificatu è apparenza d'alta qualità.Attualmente, u putenziale per u sviluppu è l'applicazione hè sempre enormu.Principalmente plastica termoindurente rinfurzata cù fibra di vetru.I prucessi tipici di stampatura includenu: SMC/BMC, RTM è lay-up/spray a manu.

2. Parti strutturali:cumpresi brackets front-end, paraurti frames, sedi frames, pavimenti, etc. U scopu hè di migliurà a libertà di disignu, versatilità è integrità di e parti.Aduprate principalmente SMC, GMT, LFT d'alta resistenza è altri materiali.

3.Parti funzionali:A so caratteristica principale hè chì esige resistenza à alta temperatura è resistenza à a corrosione di l'oliu, soprattuttu per u mutore è e so parti circundante.Cum'è: coperchio di valvola di u mutore, collettore d'admission, coppa d'oliu, coperchio di filtru d'aria, coperchio di camera d'ingranaggi, deflettore d'aria, piastra di guardia di tubu di aspirazione, pale di ventilatore, anellu di guida di l'aria di ventilatore, coperchio di riscaldatore, parti di cisterna d'acqua, shell di uscita, turbina di pompa d'acqua , bordu d'isolamentu di u sonu di u mutore, etc. I materiali principali di u prucessu sò: SMC / BMC, RTM, GMT è nylon rinfurzatu cù fibra di vetru.

4. Altre parti cunnesse:cum'è cilindri CNG, pezzi sanitari di vitture di passageri è RV, parti di motociclette, pannelli anti-glare di autostrada è pilastri anti-collisione, pilastri d'isolazione di autostrade, armadi di tettu di vittura d'ispezione di merci, etc.

 


Tempu di Postu: May-07-2021