Prublemi è suluzioni chì si trovanu facilmente in u prucessu di mudificazione SMC

Prublemi è suluzioni chì si trovanu facilmente in u prucessu di mudificazione SMC

I prublemi chì sò prubabilmente accade in u prucessu di mudificazione SMC sò: blistering è bulging internu nantu à a superficia di u pruduttu;warpage è deformazione di u pruduttu;cracks in u pruduttu dopu à un periodu di tempu, è esposizione parziale fibre di u pruduttu.I mutivi di i fenomeni cunnessi è e misure di eliminazione sò i seguenti:

 

1. Foaming in a superficia o bulging in u pruduttu
A causa di stu fenominu pò esse chì u cuntenutu di l'umidità è a materia volatile in u materiale hè troppu altu;a temperatura di u moldu hè troppu altu o troppu bassu;a pressione hè insufficiente è u tempu di mantene hè troppu cortu;u riscaldamentu di u materiale hè irregulare.A suluzione hè di cuntrullà strettamente u cuntenutu volatile in u materiale, aghjustà in modu adattatu a temperatura di u moldu, è cuntrullà in modu ragiunate a pressione di stampa è u tempu di mantene.Migliurà u dispusitivu di riscaldamentu in modu chì u materiale hè riscaldatu uniformemente.
2. Deformazione di u produttu è warpage
Stu fenominu pò esse pruvucatu da a curazione incompleta di FRP / SMC, a temperatura di stampa bassa è u tempu di mantene insufficiente;un spessore irregolare di u pruduttu, risultatu in una contrazione irregulare.
A suluzione hè di cuntrullà strettamente a temperatura di curazione è u tempu di mantene;selezziunà u materiale stampatu cù una piccula rata di scontri;sottu a premisa di scuntrà i bisogni di u pruduttu, a struttura di u produttu hè cambiata in modu adattatu per fà u gruixu di u pruduttu cum'è una transizione uniforme o liscia.
3. Cracks
Stu fenominu si trova soprattuttu in i prudutti cù inserti.U mutivu pò esse.A struttura di l'inserti in u pruduttu ùn hè micca raghjone;u numeru di inserti hè troppu;u metudu demoulding hè irragionevule, è u gruixu di ogni parte di u pruduttu hè troppu differente.A suluzione hè di cambià a struttura di u produttu in e cundizioni permessi, è l'inserimentu deve risponde à i requisiti di mudificazione;cuncepisce raghjone u mecanismu di demoulding per assicurà a forza di ejection media.
4. U pruduttu hè sottu pressione, mancanza lucale di cola
U mutivu di stu fenominu pò esse pressione insufficiente;fluidità eccessiva di u materiale è quantità di alimentazione insufficiente;temperatura troppu alta, cusì chì una parte di u materiale moldatu solidificate prematuremente.
A suluzione hè di cuntrullà rigurosu a temperatura, a pressione è u timing di stampa;Assicurà materiali suffirenzi è micca mancanza di materiali.

5. Product sticking mold
Calchì volta u pruduttu si attacca à u moldu è ùn hè micca faciule di liberà, chì dannu seriamente l'apparenza di u pruduttu.U mutivu pò esse chì l'agente di liberazione interna manca in u materiale;u muffa ùn hè micca pulita è l'agente di liberazione hè scurdatu;a superficia di u moldu hè dannatu.A suluzione hè di cuntrullà strettamente a qualità di i materiali, operare cun cura, è riparà i danni di u muffa à tempu per ottene u finitu di u moldu necessariu.
6. U bordu di scarti di u pruduttu hè troppu grossu
U mutivu di stu fenominu pò esse un disignu di muffa irragionevule;troppu materiale aghjuntu, etc A suluzione hè di purtà fora un disignu muffa raghjone;cuntrolla strettamente a quantità di alimentazione.
7. A taglia di u pruduttu ùn hè micca qualificatu
U mutivu di stu fenominu pò esse chì a qualità di u materiale ùn cumpone micca i requisiti;l'alimentazione ùn hè micca stretta;u moldu hè purtatu;a dimensione di u disignu di u muffa ùn hè micca precisa, etc.. A suluzione hè di cuntrullà strettu a qualità di i materiali è accuratamente alimenta i materiali.A dimensione di u disignu di u muffa deve esse precisa.I stampi dannighjati ùn anu micca esse usatu.
I prublemi di i prudutti durante u prucessu di mudificazione ùn sò micca limitati à quì sopra.In u prucessu di pruduzzione, riassume l'esperienza, u migliuramentu cuntinuu, è migliurà a qualità.

 

 


Tempu di post: May-05-2021